Ett gott skratt

Skulle, såhär dan innan sista dan på året, vilja bjuda på ett gott nyårsskratt... Särskilt tillägnat lillråttan som jag vet kluckar av skratt när vi tittat på bilden...

Bakgrund:
En natt (jag tror det var våren -01) vaknade jag flera gånger och kände att jag inte kunde gnugga läpparna mot varann, sådär som man gör när man tagit på lypsyl. Framåt morgonkvisten vaknade jag i alla fall till på riktigt och gick in på toa, där Lina satt, och frågade henne om det var något konstigt med mina läppar... Jag fick inget svar av Lina som garvade så hon höll på att trilla av holken, så jag fick kolla mig i spegeln istället.
Detta var vad jag fick se

Lips a la Linda Rosing

Läpparna hade vuxit sig till typ dubbel storlek... Inte kul... Tycker nog man kan se att det trillat en tår... :)



Fick i alla fall gå till farbror doktorn som först undrade om det kunde ha och göra med lilla pärlan i underläppen, men då jag haft den länge och väl uteslöt han det och kom fram till att jag fått en allergisk reaktion på något. Jag fick lite goda piller av doktorn som jag sov på i flera timmar och när jag vaknade hade läpparna, som tur var, gått ner till vanlig storlek...

Kommentarer
Postat av: soffan

vackra du!!!

2008-12-31 @ 14:16:49
Postat av: Hellman

Naaa, du är la den vackraste som finns. Minns den där dagen väl, du lipade som aldrig förr! Inte ens Titanic har sett sånt flöde. Men det löste ju sig väl med hjälp av farbror doktorn.

2008-12-31 @ 14:23:19
Postat av: Carro

Hahaha, du vet väl att många skulle betala för att få såna där lips va!?

Men tack skaru ha, nu har jag skrattat idag me!

Kram å Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 15:44:16
Postat av: Carro

Hahaha, du vet väl att många skulle betala för att få såna där lips va!?

Men tack skaru ha, nu har jag skrattat idag me!

Kram å Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 15:45:26
Postat av: Ida

Hahaha,herregud =)) Stackare..........hahah

2009-01-01 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0