Helgen v 48

Hade ju som bekant en urusel start på min lördag. Som tur var slutade den på ett lite trevligare sätt än den börjat. Jag, cK, Lina, Mikii och Maloo med familj åkte hem till mamma för lite middag och spelkväll... Ewa hade överträffat sig själv och serverade oss en superb indisk/grekisk måltid med massor av spännande sallader, dip-såser och bröd som tillbehör.  Efter middagen spelade vi "Trodde du ja", ett spel som gick ut på hur väl man kände sina motspelare.... Ett uppdrag Maloo fick handlade om huruvida hon antog utmaningen att kleta senap i fejset, för att få flytta ett steg framåt på spelplanen. Jag tror ingen av oss trodde hon skulle göra det...

Det gjorde hon i alla fall...

cK fick en lite snällare utmaning...


Ett spel att rekommendera... För roligt va´re...

Ska även passa på att visa er att min mamma inte bara kan laga mat, utan även fixa fina jularrangemang


Jodå... Hon har gjort det själv...

Kommentarer
Postat av: mamma

Äsch då, snodde ihop lite jag hade hemma i kylen bara *falskt blygsam*



Men smicker går alltid hem hos en gammal fåfäng mor....när ska jag leverera STOR sats köttfärssås hem till Dig å cK? ;-)

2008-12-02 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0