Ont, ont, ont

Antingen är det något som är riktigt tjall, eller så får jag nu bara lida för att jag är otränad. Har i alla fall sen ett par veckor tillbaka börjat få rejält ont i ryggen. Kom lite smygande först för att sen bara eskalera och numera är jag rädd för att varenda steg jag tar ska döda mig... Varje gång jag sätter ner vänsterfoten strålar det ända från vänster svank ner genom röven och låret ut i vaden... Vissa gånger hyggligt ont och vissa gånger måste jag ge ifrån mig små ljud... Då går det lättare... Men.. Tro inte att det är nån fara på taket... Har nämligen turen att va bästis med en riktig läkare som dock tyvärr inte hade tid att ta emot just nu, men rekommenderade mig att börja med att vända mig till Mvc... Tack för hjälpen Hellman... Hur skulle jag hitta i den, för mig, nya världen utan din hjälp...

Kommentarer
Postat av: Linda Carlsson

Aj då:-) Hoppas det snart blir bättre. Kanske är det den lilla därinne som trycker på en nerv... Jag hade också svinont på samma sätt när jag väntade Felix, sen en dag försvann det bara då hade han flyttat på sig.

Ha det bra!

Hälsningar Linda

2008-12-11 @ 08:11:22
Postat av: Maloo

Hallå eller...allri hört talas om ischias eller...det får man om man har diskbrock eller på annat sätt snedbelastat ryggen eller när man är...just det. PÅ SMÄLLEN.



http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?Articleid=8499

2008-12-11 @ 08:40:37
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Hellman

Förmodligen skulle du klara dig hur bra som helst, men är glad att få finnas där på vägen.

2008-12-11 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0