polkagrisjägare

Vaknade strax före 8 i morse av att cK väcker mig och säger att han tagit fram frukost. Han skulle iväg och bowla i Vänersborg och skulle snart åka. Jag går upp för att äta frulle med honom innan han skulle åka. En något speedad cK berättar att han är lite lack för att det är event på hans älskade, älskade sea fight- ett onlinespel som han sitter med dag och natt. Tack vare att han nu skulle åka bort kunde han ju inte spela och därmed skulle han missa massor av pärlor, eller vad det nu var de vann idag... Men jag har löst det ändå, säger cK och jag tänker att någon av hans "kompisar" som han sitter och team speakar med (ja, han sitter med hörlurar och mick och pratar- åk dit, skjut den, kom till karta.. osv) ska hjälpa honom att kamma hem lite pärlor. Jag ska lära dig att spela, det kan va din julklapp till mig, säger cK glatt och stegar in mot datorn.

Jag får, kl 07.50 , sätta mig framför datorn och lära mig hur man hittar på kartan och hur man hämtar dagens fångst.... polkagriskäppar... Hmm...

Jag antar att cK känner sig nöjd i alla fall för han lämnar lägenheten och mig med orden -Måtte lyckan efter polkagrisarna va med dig...


Kommentarer
Postat av: Helena Hedberg/Färg&Fantasi

hahahah du skojjar va...

2008-12-21 @ 12:20:23
Postat av: Jessie

Nope... Skojar inte...

2008-12-21 @ 12:47:33
Postat av: mamma

Hahah...så i år är det inte polkagriskäppar från Ö.B som ska hänga på mina gardinstänger?

2008-12-21 @ 13:33:50
Postat av: Lisa

Hahaha!! Stört skön ju!! Haha...skrattar nästan varje gång jag läser din blogg!! Skitkul!!



God Jul på er båda, elle alla tre får man ju säga!!



Kramelikram

2008-12-21 @ 20:01:36
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Helena Hedberg/Färg&Fantasi

misstänkte det...

2008-12-22 @ 06:41:36
Postat av: bea

Hm, jag känner igen det där. Du måste vara världens snällaste flickvän! Jag vägrar lära mig spelet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0