Utmaning

Har fått en utmaning av Maloo.. Uppmanar alla som vill att ta den... Bara att följa reglerna nedan...

Regler: 1. Publicera reglerna på din blogg. 2. Svara på de sex 8-sakerna 3. Meddela de utmanade på deras bloggar


8 bästa TV-program
Prison Break (fast bara nedladdat.. Går ju så sent :) )
Bonde söker fru
Insider
Nyhetsmorgon
Lejla lagar mat (vad det nu kan heta)
Sen ser jag knappt nåt mer


8 tidningar jag läser
Allt om mat
Matmagasinet
Mama
Olika "På-tjocken-tidningar"
Götene Tidningen (när jag är hemma hos mor)
Nlt
Korsordstidningar
Vecko revyn ibland... Bara för att känna mig ung..


8 saker som jag gjorde igår.
Åt julfrukost
Öppnade klappar
Spelade spel
Drack massor av min favvodryck julmust
Träffade nära och kära
Sjöng sing star
Handlade på netto
Missade Karl-Bertil som vanligt 


8 saker som jag ser fram emot.
Att inte ha ont i ryggen mer
Att det ska bli maj
Att lillbabyn ska komma ut
Att få veta vad det blir för kön
Trivselkväll hos Soffan på lördag
Skulle vilja säga Sälenresa här, men Lina vill inte åka.
Få gå och knoppa... Är tröttare än Skalman när mat-och sovklockan ringt för vila
Förlossningen... Ska bli intressant och se om det gör så ont som alla tjötar om... :)


8 favoritrestauranger.
SoHo Götet
Vinopasta i Göteborg
Tabbouleh Sthlm
Pasta Prego (Hade bästa bakfyllepastan på den tiden jag & Karin ägde Göteborg) Götet
Vet inte mer..


8 saker på min önskelista.
Att jag och min familj ska må bra
Att det inte ska göra så ont under förlossningen som alla tjötar om :)
Att få ett friskt litet barn
Att cK ska spela mindre sea fight, så jag slipper boka datorn. Han har ju även pajjat min bärbara så musen inte går att använda
Att jag ska kunna jobba så länge som möjligt innan det är dags att va hemma drygt ett år
Att jag inte ska bli tjockare än nödvändigt
Att scotts inte play-och singbackar imorron
Att jag & cK kommer överens om ett fint namn.. Verkar va hopplöst just nu...

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst har man rätt å va riktigt trött när man är "välsignad"...t.o.m. SÅ trött så man listar att slippa smärta under förlossningen innan....ja läs själv! ,-)

Noterade även att du (gudskelôv) har förätit dig på...Lilla London! ;-)

2008-12-26 @ 09:05:16
Postat av: Jessie

Ewa.. Det är helt utan inbördes ordning...

2008-12-26 @ 11:55:27
Postat av: Jocke

Glömde du inte rumpan bar på favvo matställen??

2008-12-27 @ 20:20:02
Postat av: Hellman

Inte göra ont.... Gumman, jag önskar att man bara kunde blåsa bort det onda för din skull. Men tyvärr lär du nog få samma behandling av ditt barn på vägen ut som oss andra.

2008-12-28 @ 11:22:56
Postat av: Jessie

Jocke.. Hur kunde jag glömma... :)Antagligen för att rumpan är helt i en klass för sig...



2008-12-28 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0