Vinst

Fick ett samtal dan före dopparedan där jag meddelades att jag vunnit på en dragning jag varit med på på Färg och fantasi i Götene... Tjo klo, sa katta &... ja ni vet vad.. Gla blev ja i alla fall... Har typ aldrig vunnit något alls förut. Man fick välja vad man ville i butiken och i lördags förmiddag åkte jag till hembyn och kvitterade ut tre jättefina armband. Har kollat på dem varje gång jag varit inne sen de kom in, men varit för snål...

Dessa valde jag

Tusen tack Helena för den fina gåvan och tusen tack till din kollega som hade dragit mig ur lådan... :)


Kommentarer
Postat av: Helena Färg och Fantasi

Kuligt att du blev glad!! Grattisgrattis.

2009-01-02 @ 08:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0