32 år...

Tur att jag fyllde år idag... Annars hade jag aldrig fått de där två messen på raken från Karin, som väckte mig ur min skönhetssömn... 07.20 vaknade jag, en timma efter vanlig uppstigning när eleverna kommer kl 8. Var trots stressen tvungen att ha paketöppning här på morron, så jag blev kanske sju minuter sen till jobbet... Illa...

Gårdagens blogginlägg tar jag tillbaka... För idag var det min bästa cK som tände upp med fina ljus och fixade yoggi och the medan jag fixade mig lite snabbt på toa... Fick tre fina gåvor från honom innan jag var tvungen att hasta iväg till kneget. En praktisk, en jag önskat mig och en han lagt ner en massa jobb på... Började med den praktiska, som var en OBH-nordica knivslip... Perfekt.. Har tänt att jag skulle behöva det massor av gånger, men faktiskt aldrig nämnt det... Önskegrejen var presentkort på valfri behandling på något hudvårdsställe i stan... Det sista var det allra finaste... Jag har knorrat lite över att det var så himla dyrt med pepparkaksformar jag kollat på på Hjertbergs... 20 kronor stycket kostar dom... Och man behöver ju några stycken... Då hade cK egenhändigt tillverkat sex stycken pepparkaksformar till mig på jobbet. De hade forman av en gubbe, gumma, gris, gran, hjärta och stjärna... Världens finaste formar...

När jag kom hem hade han, som utlovat, städat klart hela palatset, så jag bara hade att hoppa i duschen och sen dekorera smörgåstårtor... Hann precis klart innan första gästen kom, himla tur att folk nästan alltid är lite sena.. Me like...

Bjuder på lite pics från dagen och kvällen


Paketöppning på morron


Smörgåstårta


Chokladtårta med tryffel


Gästerna


Fina blomsterarrangemang fick jag


Resten av gåvorna


cK´s fina formar

Har varit en kanondag.. Måste dock hoppa i säng nu... För imorron fortsätter allt kalasande med Malin, Steffo och kottarna och på torsdag kommer Lina & MIkii... För ingen tror väl på fullaste allvar att jag skulle skita i mina egna syskon...

Natti

Kommentarer
Postat av: Lina

Å det va inte dålit m fölk heller... Du sa: Men ja hade inte tänkt bjuda hit några å fira mej.. så du ringde alla några timmar innan kalaset börja?! tror inte det det.. ja är riktigt sur så hoppas det blir riktigt bra på torsdag nu!.. hoppas bara inte vi ringer några timmar innan å säger att vi inte orkar fira dej!

2008-11-26 @ 06:45:52
Postat av: mamma

Tack för en trevlig kväll...

å till Kommandoran vill jag bara säga, nä rättvist ska det va. Hädanefter delas mina "rester" lika mellan alla mina barn....tror jag ska äta fransk köttgryta idag! ;-)

2008-11-26 @ 07:27:22
Postat av: Ida

STORT GRATTIS på din dag!!

2008-11-26 @ 19:25:42
Postat av: Jessie

Lina: Sluta gnälla... Du vet att du fått mer än nå´n annan...



Ewa: Det är du som ska tacka... :)



Ida: Tusen tack... Den var en himla bra dag.. Även om ja inte tycker det är så mycket att uppmärksamma längre... :)

2008-11-26 @ 20:37:49
Postat av: Maloo

Tusen tack för ikväll. God smörgåstårta och chikipantårtan gick inte heller av för hackor ;-)

Nu väntar vi med spänning på bilderna på dina nya presenter...

2008-11-26 @ 22:04:58
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: linda

Hej!! Jätte grattis på födelsedagen, tyvärr lite sen men..:( vilka fina formar conny hade gjort, impad! ha d´!

2008-11-27 @ 15:56:12
Postat av: Maloo

Lite uppdatering tack

2008-11-29 @ 12:26:54
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0