Smådeppig dag bara...

Har haft en allmänt smådeppig dag idag... Inget speciellt.. Bara tråkig liksom...

Skulle hem till Johan (god, god vän) vid tresnåret idag och han skulle byta däck på min bil. Ringde när ja va framme, men då Johan befann sig på sitt favvoställe hemlighuset skulle Andreas (god, god väns son) börja byta däcken o Johan skulle komma sen... Tog ca 30 minuter att hitta alla fiffiga verktyg och ca 10 minuter att byta däcken( för er som vet vem ja pratar om förundras nog över att det BARA tog 30 minuter). Efter en liten stund gick jag in för att prata m Johan, som ligger gott tillbakalutad i en fåtölj och kollar film... Andreas kommer in efter avslutat arbete och när det slutligen blir dags att tacka för mig säger Johan ödmjukt att det var så lite så.. :)

Jag och mamma åker och käkar pizza på köket o sen far ja hem... I och med att grosessen annars är så gott som obemärkt, frossar jag i god mat för att det i alla fall ska synas.... Som om ja inte frossade innan... Som om ja inte sett gravid ut typ hela mitt liv....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, inte hela ditt liv. Jag kommer ihåg en sommar för några år sedan då du var så smal så smal och du hade slutat äta godis och hade sunda tankar om övervikt och bortförklaringar...som nu är bortblåsta ;-) men du har ju i a f nåt att skylla på nu, värre är det med mig :(

2008-11-23 @ 22:16:31
Postat av: Maloo

Jäkligt retligt när namnet är borta rätt var det är...men det var från mig i a f

2008-11-23 @ 22:17:53
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

Jessie...

Du borde följt med mig efteråt...till ICA...till smågodislådorna...tänk sicken motsatsrubrik du kunde satt på ditt blogginlägg idag då! ;-)

2008-11-23 @ 22:18:39
Postat av: mamma

Jag tycker iaf du kan summera det som en bra dag, du ficj ju nya....bilringar! ;-)



Om inte annat...skyll på hormonerna!

2008-11-24 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0