Välkommen till min nya blogg!

Vad kul att du har hittat till min nystartade blogg. Känns lite otippat att jag har börjat blogga. Jag har alltid varit av den uppfattningen att bloggare måste ha ganska intressanta liv, eftersom man lägger ut dem för allmän beskådan på nätet... Läsarna vill ju har gotta varje dag, även om det inte är lördag. Fast just nu skiter jag i det... Har nämligen klivit in i en ny fas i livet som jag känner att jag vill skriva lite om. En rolig men ack så scary fas... Så varsågod att ta del av mitt trista & tråkiga & alldeles... alldeles underbara liv... ;)

Kommentarer
Postat av: Maloo

Men du kanske skulle delge alla dina läsare vad din nya fas består av. Och vill du ha en hjälpande hand att skapa en egen bloggdesign så säg bara till ;-) Eller den här kanske var egengjord. Oooops i så fall.

2008-11-11 @ 21:20:31
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Jessie

Maloo... Klart det ska designas... Tiden räcker dock inte alltid till. Ska även berätta om fasen... Snart...

2008-11-11 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0