Skärtorsdag

Idag är det Skärtorsdag och med den påskparad i Götene. Åkte på fm till Guldvingen för obligatoriska blodprover till mvc. Känns som jag nästan ser ut som en knarkare snart. Har aldrig stuckit mig så mkt förr... Men det börjar närma sig slutet för det med :)

Åkte sen till Götene och hem till mamma där en av paradens påskkärringar var redo. Tror faktiskt det var den sötaste kärringen...


Jag och Maria gick och satte oss på fiket och tog en kopp i väntan på att tåget skulle gå förbi där.


Vid två-snåret lämnade jag iväg min bil på däckbyte och därefter käkade jag och mamma inkokt lax med Lurisås... Mumma det....

När jag kom hem på eftermiddagen var cK iväg och bytte däck på sin bil också, så nu är både Corsa och Saab vårfina. Soffan kom en sväng på kvällen och vi kollade "grannfejden" och "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show", vilket skitprogram... Fast jag kommer antagligen kolla på det nästa vecka också... cK säger att jag ska passa på att kolla på tv nu, för sen kommer vi inte ha någon på hela sommaren... Måste spara vettu... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0