Snart klart för start...

Var i Skövde i lördags och känner att vi därefter är så gott som färdigrustade att i alla fall ta emot bebben... Det var jag och Sofia som drog iväg och vi började med en repa inne i stan, där jag köpte en liten pyjamas till den lille/a :) och en amnings-bh till mig... Kommer antagligen va helt fel, men i alla fall nåt att ha på bb. Var nämligen 211 personer i kö till provhytterna. Där inne var det hur varmt som helst, vilket jag även är nu ändå... Så ni kan ju räkna ut hur varmt det var totalt :) Provade den första bh´n, som satt bra.. Fortsatte vidare med nästa som var felmärkt... Mindre storlek än vad det stod på galgen... Resterande sex gick inte runt, vilket innebar att det bara var att ta den första som satt bra... Orkade ju inte springa ut & hämta storlekar... & var va Soffan när man som bäst behövde henne?? :) På H&M köpte jag ett par mjukisbrallor.. Har hört från en som vet att jeans inte är ett bekvämt alternativ sådär efteråt... & med tanke på vad det är jag ska klämma ut, lär jag väl bara vara ett stort köttsår där nere... (har nog inte berättat det här, men bebben vägde 3400g på ultraljud i fredags... & det är fyra veckar kvar!!!)

Soffans vän Ludde kom in till stan och joinade oss vid en lunch på Gräddhyllan.... Underbart ställe som alltid har god mat och en fantastisk salladsbuffé. Tycker det är precis ett sånt ställe som lidköping saknar... Precis när jag skulle sätta gaffeln i den helstekta fläskfilén med grönpepparsås och råstekt potatis, startade ett satans larm och Alcazar började uppträda och störde matron... Inte my kind of grupp... Men när vi skulle ut till bilen satt de så påpassligt i vägen så jag var tvungen att knäppa en bild :)


Åkte ut en sväng till Elins esplanad, där det dock inte blev något handlat. Sist men inte minst till Stallsiken och babyproffsen för att hämta vagnen. Köpte även kudde till vagn, lakan till vagn och säng och ett rött jättfint laban-påslakanset till sängen...

Så även om det fortfarande fattas några småsaker innan vi har start av allt så tycker jag bara att du ska KOMMA UT NU BEBISEN!!!!

Kommentarer
Postat av: soffan

men efter bilden på alcazar fick du rejält me fart in i parkeringshuset..du kanske tävla med mej vem som hann först in i bilen.... hahahaha

2009-04-27 @ 19:42:16
Postat av: soffan

men efter bilden på alcazar fick du minsann en himla fart in i parkeringshuset :) du kanske tävla med mej om vem som kom först in i saaben..hahaha

2009-04-27 @ 19:44:36
Postat av: soffan

oj,,trodde inte det första inlägget kom in

2009-04-27 @ 19:45:31
Postat av: Anonym

Haha... Jo, jag fnissar allt för mig själv ibland när jag tänker på det... Fick lite skjuts kan man säga :)

2009-04-27 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0