lyx, lyx, lyx... och mormor Ewa har varit klantig :)

I fredags efter jobbet åkte jag och utnyttjade mitt presentkort på valfri behandling som jag fick av cK när jag fyllde år.  Hade bokat en ansiktsbehandling och en fotbehandling. Precis hur lyxigt som helst var det. Har aldrig varit på ansiktsbehandling förut, så helt bekväm var jag inte till en början att ha någons händer i ansiktet.... Men det släppte jag snart.. Fick en utrensande djuprengöring, peeling, portömning, massage, mineraltillskott och mask... Nyllet kändes renare än någonsin.... Även fötterna fick sitt... Ett varmt bad, skrapning, peeling, massage och en mjukgörande creme. Borde unna sig någon form av behandling lite oftare... Tänker man ju iofs alltid, sen blir det ändå inget förrän man lyckas få någon nästa gång...

Åkte till Matmaggan efteråt och handlade till en spagetti och köttfärssås till mig och cK. Såg att mamma hade ringt, men hon och Alfred skulle ha en mormor-barnbarn-dag och kolla på bio kl 18 och då klockan nu var 18.05 så ringde jag aldrig upp. När jag stod i kön ringde hon igen och fick besviket berätta att hon gjort en "Ewa" och tagit fel på dag. Läste Nlt-annons i måndags om bioprogrammet, men nytt utkom visst i fredags. Fick hämta upp de ledsna tu som fick åka med hit på middag och semla istället (eller ja... semla var det visst bara jag & cK som ville ha) och sen åkte jag, mamma och Alfred till Götene och kollade "Lets dance".

Tilläggas bör att Alfred kompenserade redan samma fredag med en ny tröja och en gaffeltruck och på lördagen var jag och han och kollade bion istället. Med både popcorn, cola och smågodis...

Kommentarer
Postat av: mamma

Alfred: Vem blir morfar till kusinKévin?

Mormor: Samma som du har, morfar är ju pappa till både din mamma å Jessie å Lina.

Alfred: Det blir många barn, å nu är det bara du å Lina som inte har några.



Ja, är man en sån klantig mormor så ska man kanske inte skaffa några barn! ;-)





2009-01-25 @ 20:05:00
Postat av: Maloo

Han var sååå nöjd med helgens bravader. Förutom den där 50-lappen han inte fick ;-) I dag fick han ju även Porterstek, den var dock inte lika god som Jessies så han åt inte så mycket :(

2009-01-25 @ 21:34:36
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken 50-lapp Maloo???

2009-01-26 @ 18:24:58
Postat av: mamma

Tror nog det var min 50-lapp han tyckte var hans.

2009-01-27 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0