Nyår 08/09

Hade en kanonbra nyårsaftton 08/09. På dan bjöd cK´s pappa på mat och bowling i bowlinghallen... cK´s päron firade 35-årig bröllopsdag. Första serien var riktigt rolig... Bosse kom etta och jag tvåa, efter mig kom cK, Charlotte & Kenny... Märk väl att jag kom tvåa fast jag inte spelar division 1 bowling.. :)


Bowlingmästaren


Tvåan efter två fulla serier, vilket utgjorde vår match


en riktig fulbild på mej, men det kan man bjuda på när man har strikeat

På kvällen drog vi ut tll Väla och hämtade Andreas och Linda och åkte till Alex och hans tjej som bjöd på utsökt god pepparoxfilé och klyftpotatis med grönsaker


John & Alex


cK


Linda och Jenny

Senare på kvällen åkte vi vidare till Svensson som hade en liten skiva. Vid tolvslaget var det brasa, raketer och skumpa för att fira in det nya året med pompa och ståt... Annars kan jag ganska lätt sammanfatta kvällen med bara ett enda videoklipp... Som nykter blir man ju gärna sittande på ett och samma ställe.... och just denna scen var den som utspelade sig farmför mina ögon mellan 21.30 och 02.30...





Det var min nyårsafton det.. Hur var eran??

En sista fråga till Linda bara... cK undrar om du tycker jag körde er hem kungligt??  :)

Kommentarer
Postat av: Maloo

God fortsättning på 2009. Det verkar ha varit en höjdarafton och finalen var väl inte fyrverkerier utan frossan i Mattisborgsången. Och jag har bara ett nyårslöfte...jag måste baaanta...

2009-01-01 @ 16:26:27
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

Min var lugn å skön...å en av mina svärsöner ringde å önska mig Gott Nytt År...detsamma önskar jag Er.

2009-01-01 @ 19:09:11
Postat av: mamma

Min var lugn å skön...å en av mina svärsöner ringde å önska mig Gott Nytt År...detsamma önskar jag Er.

2009-01-01 @ 19:09:47
Postat av: mamma

Hahahah..har kollat videon, var det Svensson Svensson ni var hos??

2009-01-01 @ 19:12:03
Postat av: Linda

Hej! oj, oj, oj...vilken nyårsfest:) Bra gjort att fånga just dessa specifika sekunder på film när mattisborgen hade fest. Det gäller att vara med när det händer ;) En magnefikt kunglig hemresa dessutom, tackar för det:) Vi glömde ju köttet men vi får ta det en annan gång. Lika bra det kanske för annars hade vi nog fått bagagelasten i frysen ;)

2009-01-04 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0