Än slank han hit & än slank han dit & än slank han ner från sängen

Sommarfest på vallen... Och jag, som är med i festkommittén, har sagt att jag kan grilla de 130 grillskivorna mot att jag får åka hem direkt efteråt. Inga problem... Ingen av de andra som ville grilla direkt.  Tvingar med cK, då jag tror det skulle bli lite svettigt annars... Vid halv sju tändes grillen och kl sju lades de första grillskivorna på. Då hade det kommit två personer... Vi tog det lite försiktigt men la på några hela tiden... Kvart i åtta small det.. Då hade alla kommit & alla skulle äta... Blev änna svettigt ett tag, både av stress och av värmen från grillen...




Grillmästarna innan hetsen började


cK´s egenkonstruerade grillvante

Efter att grillmaten var bortplockade styrde jag kosan mot Götene där mamma hade Elliot. cK stannade kvar på festen och jag skulle hämta honom sen. Han skulle dock ta det lite lugnt, då radion skulle ringa till honom med en intervju angående att Elliot blivit veckans baby i "Vaken" (titta gärna på bilden och lyssna på intervjun :) ). När jag pratade med cK strax efter elva hade han precis pratat klart med radion och var relativt nykter... cK gjorde då som de flesta 31-åringar hade gjort... Började "dricka ikapp"... Hämtade honom 02.20 och då var INTE längre relativt nykter...

Kom hem till mamma där vi skulle sova eftersom jag skulle städa på vallen dagen efter och cK var så himla trött så han fick häva sig på gräset utanför bilen... Efter hot om att han skulle hamna på bloggen reste han sig dock därifrån ganska snabbt...



Upp till mamma och in i hennes säng, där vi skulle sova. Medan jag penslade nötterna la sig cK med kläder och allt innerst i sängen PÅ täcket... Fick honom att rulla ut till ytterkanten så jag kunde få loss täcket.. Sa att han skulle rulla in och lägga sig innerst igen... "Det vill jag inte" sa cK. La mig innerst själv och knoppade in ganska omgående...

Har ingen om vad klockan var eller varför jag vaknade.. Men mitt i natten vaknade jag i alla fall lagom till att se cK rulla över kanten på sängen och dundra ner i golvet... Oj då.. Inte bra.. Sa till honom att komma upp igen, utan att få svar... Äh, skit i han, han gick la & hyrde sig en synthersiser eller nåt, tänkte jag och var väl inte helt onöjd med större plats i mammas 1.20-säng...






Kommentarer
Postat av: Helena

Hhahahahahaha

2009-07-08 @ 14:48:39
Postat av: Maloo

Jasså han hade också tappat en lins...vet precis hur det är. Man måååste ju bara hitta den.



Hotet om att hamna på bloggen verkar han inte kunnat undvika fast han gjorde dig till viljes. Jag förstår att han bojkotta dig då och hellre sov på golvet ;)

2009-07-08 @ 21:50:54
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: storjägarn/mr biceps

ck i ett nötskal!!

2009-07-09 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0