Nu höjer jag en halv...

Var hos tandläkaren igår... Kom in och la mig i stolen och sköterskan stoppade in de där plastgrejerna för att röntga tänderna... Tandläkaren och sköterskan gick ut ur rummet och jag hörde hur de tisslade och tasslade... Hörde ord som "Då ska vi inte ta bilder då"...  "Nej, ingen röntgen". De kom in i rummet igen och sköterska sa: "Vi ska nog inte röntga dig" Jag: "Varför inte då"? Sköterskan: "Nej, du är gravid va"?..... "Nej, pep jag... Men jag var för en månad sen"

Inte bra för MILF-målet det där... Så nu höjer jag en halv & satsar lite extra... På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag som hade hoppats att det var så...

Elliot behöver ett syskon å leka med där ute i tassemarkerna! ;-)

2009-06-19 @ 17:36:12
Postat av: camilla

Ingen rolig kommentar, ändå bra att de är uppmärksamma. Det kan ju ta en tid innan man inte ser gravid ut.Jag för min del fick ju tvärtom motsatt kommentar på den tiden det begav sig, för min del med första graviditeten.Låg ju på BB 4 dagar innan han kom ut, då någon frågade när jag hade fått baby?

2009-06-19 @ 23:42:42
Postat av: Anonym

Ingen rolig kommentar, ändå bra att de är uppmärksamma. Det kan ju ta en tid innan man inte ser gravid ut.Jag för min del fick ju tvärtom motsatt kommentar på den tiden det begav sig, för min del med första graviditeten.Låg ju på BB 4 dagar innan han kom ut, då någon frågade när jag hade fått baby?

2009-06-19 @ 23:44:28
Postat av: Helena

hhahha med tanke på vad vi pratade om sist så... kunde lika varit jag :)) Folk!!!!

2009-06-22 @ 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0