1:a maj

Vaknade vid sex-snåret eftersom mina båda axlar hade börjat värka sönder. Har förut haft sidorna och ryggen att ligga på, men ryggen går inte längre. Blir pinkenödig Allan när jag ligger på rygg och det spänner på nåt knepigt sätt i magen.. Får ligga på ena sidan tills axel och höft inte känns längre... Tror det tar någon dryg timma, sen är det dags att byta till nästa sida tills det känns likadant i den... Tur att jag får mina två-fyra micropauser från sovandet per natt när jag går på toa... :)

Var uppe ett par timmar och knoppade sen en liten stund igen innan Soffan ringde och jag skjutsade ut henne utanför stan att hämta sin bil. Vid ett-tiden åkte jag & cK till Lina och lagade lite mat med henne och Mikii och skulle försöka förstå oss på lite knepigheter i våran deklaration... Utan framgång... Pappa kom också och skulle försöka reda i det (är trots allt han som är orsaken till strulet. Har på hans inrådan köpt aktier, vilka gjorde att det inte längre bara var att signa). Han lyckades inte bättre, utan skall ringa och be om uppskov åt oss... Hatar strul!!! Åkte därefter till Västeby och kollade Götene spöa Mariestad med 2-0.


Lina & Mikii på V-by


Mossan

Efter matchen åkte vi och tog en pizza på "köket" och därefter satte vi oss med mamma och Mackan på mammas balkong. cK fuskade och drack en halv 33:a av sin favvodryck (han har annars slutat dricka bästedrycken nu för att likt en scout alltid va redo om bebben vill komma). Låg sen mest hos mamma och slappade hela kvällen framför "Vem vet mest", "Postkodmiljonären" och "Så ska det låta"

Kommentarer
Postat av: marie

gud va snygga vi var å fortfarande är puss marie

2009-06-01 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0