Ja, jag vill leva jag vill dö i Örslösa....

Inte för att jag ännu vet om det är den bästa platsen på jorden att bo på, utan för att jag vet att jag aldrig, aldrig mer vill flytta... Hellman, du skulle kolat vippen om du kom hit och såg hur det ser ut här efter nästan en vecka i huset... Du som är färdiginredd en kvart efter flyttlasset kommit innanför dörren... Ska i alla fall till IKEA imorron, för utan ett par Billy-hyllor och lita annat smått och gott kommer det inte bli någon ordning alls...

Förstår att ni är ruskigt sugna på att se lite bilder på Elliot, men jag har inte kommit till lådan där sladden till kameran ligger... Så det får vänta...
Bjuder istället på lite andra bilder så länge


Jag & Ravelli i Lysekil för mycket länge sedan


Jag på Ålandsfärjan under min & Karins lite häftigare period :)


Jag & Malin B ska på fest -91


Systrarna Graaf -99


Kommentarer
Postat av: helena

hahahah härliga tider!!

2009-06-01 @ 09:56:45
Postat av: Hellman

Vill du ha hjälp, är det bara att hojta! Kommer på torsdag och inspekterar och då måtte la ni ändå ha hunnit klart :).... Längtar efter lillkillen!!!!!

2009-06-01 @ 15:31:14
Postat av: mamma

Må du få ett låååångt liv i Örslösa, ja är hundra på att iaf sträcker sig till hösten...tills åkersorken flyttar in. (Du vet att du har en extrabädd hos mig)

2009-06-01 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0