Så lätt

Gå ner i vikt utan motion!
Tappa två kilo i vecka utan att ändra matvanor!

När jag har sett dessa rader på löpsedlar och annat har jag alltid tänkt att det är ren bullshit, så jag har alltid försökt motionera mer och äta vettigare när jag har velat tappa lite vikt... Men det har aldrig hänt något... Nu har jag anammat metoden ovan. Äter samma, motionerar inget... Och jag har losat ca 10 kilo på drygt en vecka... Japp, ni läste rätt.. 10 kilo... Inte illa pinkat av en trähäst. Så jag som trodde att det där MILF-målet låg något år fram i tiden, kan snabbt räkna ut att jag borde vara där om ca två veckor... Och då är jag nästan mer MILF än vad jag någonsin vågat hoppas...
Ah... Vinden har vänt... Ibland är livet bra underbart ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att jag är någon expert, men kissar inte fräken ut en del lagrat vatten i denna fasen? Och delar med dig av näringen och kroppsfettet via amning?

2009-05-25 @ 20:55:37
Postat av: Maloo

tyvärr brukar det stanna vid ca. 10 kg loosad vikt . Även om man gaina 20 kg. Så ta inte ut nåt i förskott. Jag kämpar fortfarande med mina mammakilo. Hon fyllde ju bara 4 igår så jag har väl nåra år till på mig va??

2009-05-25 @ 23:02:02
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vem är du anonyma som vill besservissra och grusa alla mina förhoppningar?? :)



Maloo: Hur tar man bort den där räknaren??

2009-05-26 @ 12:48:52
Postat av: Linda

Hej! Det va inte illa, inte illa alls och Andreas skryter om sin viktnedgång.. Ha, det är ju inget i jämförelse med din :) kanske kan han få några tips ;) Förresten så hälsar herr storjägare att han numera vill tituleras Mr sixpack =)

2009-05-26 @ 22:34:22
Postat av: Linda

Hej! inte illa, inte illa alls och andreas skryter om sin viktnedgång.. ha, det är ju inget mot din :)

Han kanske kan få några tips ;)

förresten hälsar herr storjägare att han numera vill tituleras Mr sixpack..

2009-05-26 @ 22:37:09
Postat av: Linda A

Hallojsan!

Äntligen hittade jag hit.

Grattis till lille killen! Jag fick bloggtipset av Ida, men har ändå inte lyckats hitta bloggen förens nu. (Stavade väl fel eller nått).

Hoppas att ni stortrivs i det nya familjelivet. Jag, Marcus och Tor kommer gärna och hälsar på någon dag när ni känner att ni orkar och har tid...

Ha det superbra. Kramar från oss!

2009-05-27 @ 22:18:36
URL: http://trasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Jessie

Linda A: Hej! Kul att du har hittat hit också... Ida är bra på att "ragga" läsare till mig :) Har varit lite kaos och upp & ner ett tag. Först Elliot och sen flytten... Är inte klara på långa vägar... Men det löser sig, sa ho som sket i badkart... :) Vore jättekul om ni ville komma förbi & kolla lillen och huset. Vi hör av oss när vi kommit lite mer tillrätta... Ha det gott så länge. Ska ta och kika din blogg också när det finns lite tid nån regning dag ;)

2009-06-01 @ 00:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0