Slut på 2009

Har blivit skralt med inlägg det senaste... Lägger ut några pics på lite av det vi har haft för oss under december månad... Roligare att kolla på än att läsa om... Skulle jag tycka i alla fall... 

I början av december var Elliot bjuden på sin allra första julfest... Tor & Linda hade kalas för mamas & kids från byn...



Ida & Wallentin


Värd & värdinna



Lindåsens tomtenisse



Fest med föräldragruppen... Blev ett kort innan batteriet la av :)

Julafton. Var här på dan & käkade. Mamma, pappa, Lina & Majki... Sen blev det Mellby för oss i år... Min första julaftonskväll utan att va med min släkt...



Majki, pappa, mamma & Elliot


Jag



Jag & Alma



Elliot öppnar paket hos farmor & farfar



cK



Grabben som käkar med hela ansiktet



Firade jul på annadagen med min släkt här hemma. Elliot fick öppna sina paket & sen dra en vända till Kss för lite dropp... HAr haft tråkig maginfluensa över jul & nyår...



Vid god vigör igen...



Nyårsafton på Fasanbacken... Wallentin är festfin :)



Vilmer & Elliot likaså :)



Nyårssupé= Gröt



Ett glatt gäng







Första pulkaåket









Kusinerna i Istrum var barnvakt en dag, så mammi fick åka själv till Skövde... Alma sjöng vaggvisa för Elliot... Den var tydligen väldigt bra :)


P.s Bilderna på mig är hämtade från julen 2007, för jag tycker att jag var snyggare då :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jätte fina kort, kuligt! Skulle vilja träffa lillkillen vaken någon gång, han sover alltid när hen e på besök i butiken :) kram och god fortsättning

2010-01-06 @ 15:47:35
Postat av: Anonym

Fina kort!! Men undrar varför ett av korten är flera år gammalt? :)

2010-01-06 @ 19:24:22
Postat av: sofia

glömde fylla i att det var från mej!

2010-01-06 @ 19:25:31
Postat av: Sofia

Säger bara "skål" :)

2010-01-07 @ 00:29:29
URL: http://myemmieaward.blogspot.com/
Postat av: camilla

tänkte just när jag tittade på bilderna speciellt vid kylskåpet VAD SNYGG DU ÄR!

2010-01-07 @ 17:25:45
Postat av: Anonym

Du är lika fin nu som då..

2010-01-08 @ 12:05:23
Postat av: Sandra

Det var trevligt på nyår, skoj att träffa lite nytt skönt folk =)

Ha det gott // Sandra

2010-01-09 @ 11:35:28
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Anna G

Så fina kort! ser ut som Elliot gör armhävingar o är så stark! :) du är jätte lik frida på kortet med vit mössa och pulka i släptåg!

Ni är en fin familj! KRAM

2010-01-09 @ 17:09:01
Postat av: Jessie

VAd roligt med många kommentarer... Men glöm inte skriva vilka ni är... JAg blir så nyfiken!!! :) Välkommen Sandra :) Ska kika in hos dig också :)

Nanna: TAck... VAd snäll du är... Om vi är lika så beror det på att vi är skriner :)

2010-01-10 @ 18:56:40
Postat av: Maloo

Det är tydligen melodin för att få många kommentarer. Man skriver inget inlägg på flera månader och sen slänger man in ett par kort från förr blandat med nya. Får prova det hos mig.



Jobba lungt i veckan :)

2010-01-10 @ 22:37:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Hellman

Nu får du börja uppdatera lite oftare i allsin dar..

2010-01-14 @ 21:21:36
Postat av: Sandra

Hihi ja det ær supersmididgt att kika in bloggar och annat skoj på arbetstid =)

Ja barn ær før skøna, dom ær ærliga och har så skøna utlægg =)

Ska førsøka att inte fresta dig med sushi =)

Men nu drøjer det ett tag innan det blir det igen, gillar det men ændå inte på något konstigt sætt =)

Trevlig helg på er !

2010-01-15 @ 10:38:54
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Helena

Nä nu har jag kollat på "samma" blogg läääänge jesse....

2010-02-05 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0