Ont om tid

Vill börja med att tacka för alla åsikter angående Bluppens tapeter... Insåg förvisso att jag aldrig mer ska be om någons åsikt, då det helt plötsligt blev ännu mer att välja mellan... Är dock ett tag kvar till tapetval då det ska målas lite tak och fönster & sånt först... & detta är ju ett projekt vid sidan av cK´s jobb, så det får jag ju inse att det kommer ta låååång tid ;)

Hinner inte uppdatera The blogg så mycket numera... Bluppen har börjat med så mycket aktiviteter att det tar all min tid att skjutsa honom fram och tillbaka... På måndagar är det kören & på onsdagar går han på massage... Igår var han förutom massagen på matlagningskurs... Snart ska han även börja simskola & dessutom vill han ibland bara koppla av från allvaret och leka lite med resterande grabbar i "Örslösa gangsta", vilket vi skall göra imorron... :) Ska bli najs :)

Kommentarer
Postat av: Maloo

Ehh..."vid sidan av cK´s jobb" ...går inte du hemma hela dagarna elle ?? Du hinner nog både blogga och måla lite mellan alla hans aktiviteter. Det handlar om prioriteringar. Själv prioriterar jag just nu kommentatorskrivandet framför pluggandet. Och snart börjar Gode og onde...

2009-09-24 @ 12:45:34
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Hellman

Ta det lungt och bara njut av lillkillen ibland oxå, de är små så kort tid!!

2009-09-24 @ 15:50:33
Postat av: mamma

lr åxå gör du som hellman...ser till att det alltid fylls på med småttingar! ;-)

2009-09-24 @ 17:22:18
Postat av: Jessie

Skulle jag gjort om jag bara varit lite yngre... Faktisk...

2009-09-24 @ 18:23:53
Postat av: Ida

Haha japp i morron får Örslösa se upp för då strålar gangster grabbarna samman =) Vet inte vart det slutar är det värsta!! See you tomollow!!

2009-09-24 @ 20:19:19
Postat av: Hellman

Men nu är det nog för min del.. Nu får Jesse ta över..

2009-09-24 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0