idag var det dags igen

Idag var andra gången jag fick känna av de där berömda hormonerna. Vaknade på morron och skulle äta god frulle med cK. Det är ju inte så ofta man kan äta en stressfri frukost, så det skulle bli najs. cK började berätta något om sin mormor som han hade varit på Jula och köpt julklappar ihop med dan innan och något om plattor att lägga på golvet på balkongen som hon ville ha. Likadana plast-plattor som ligger på balkongen hos oss. Jag frågade cK, bara sådär utan tanke varför man hade såna plattor på balkongen. cK som tände på alla cylindrar frågade mig med en, tyckte jag, spydig ton vad jag trodde att de var till för. Vet inte, sa jag... Kanske för att det inte ska va kallt på golvet. cK ville veta igen om jag inte kunde tänka ut själv vad de skulle vara till för och blev vresig på mej för att det lät som att jag sa: Vad har man dem till? De där kan man ju lika gärna ta bort, de är så fula. Jag sa att jag varken hade sagt så eller menat så, utan bara frågat som en uppriktig fråga... Gafflandet fortsatte någon vända till innan Jessie, normalt hårdare än granit, fick rusa in i sängen och gråta som en liten flicka...

Kommentarer
Postat av: mamma

..å sen fick cK dåligt samvete å följde med som en liten lydig vovve på stan å bar alla pkt å väntade utan att gnälla utanför alla affärer ...sen levde de lyckliga i alla sina dagar.

2008-12-13 @ 16:23:41
Postat av: Maloo

Den blev lite stor men nu orkar jag faktiskt inte mer...nu ska jag äta kola tills jag spuuur

2008-12-13 @ 18:57:49
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0