Långfredag

Riktigt lååååång och tråkig fredag.

Gick upp redan 06.45 för att förbereda hotellfrukost för "Knightstrikers" som skulle förfesta här innan bowlingturneringen som skulle pågå hela dagen. 07.30 kom de andra två lagmedlemmarna och frukost, ombyte, sminkning och förfest kunde börja


Vid 08.50 var Jägern urdrucken och knektarna begav sig till hallen





Jag var och kollade på deras första match kl 09.30 och åkte sen hem och gjorde mest ingenting ett tag.


Åkte tillbaka till hallen ett par timmar senare och kollade två matcher till innan jag åkte hem och faktiskt tittade på en film. Är rätt sällan jag gör det, så det var najs. Precis när eftertexten började rulla ringde luren och där var Sofia som undrade om inte jag hade lust att komma dit lite... Åkte dit en sväng och vi kollade tv och tjötade endel och när jag började tänka på refrengen var klockan 22.00 och Långfredagen som jag aldrig trodde skulle ta slut började faktiskt göra det (för somliga hade den säkert knappt ens börjat). Åkte hem och hade precis svängt in på parkeringen när telefonen ringde och en slagen knekt ville bli hämtad vid hallen...  Slagen av motståndarna var han dock inte, då de hade kammat hem hela skiten... Däremot slagen av alkoholen... Det vill jag lova...


Det blir absolut ingen öl imorron lovade cK


Innan han stöp... På MIN sida av sängen...

Kommentarer
Postat av: mamma

..men han kom iaf hem å slapp bli en av de drabbade.

( jo, jag kan texten på tishan även om den inte syns så väl på bilderna) ;-)

2009-04-14 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0