Första joggingstegen på ett år

Spelade lite fotboll i lördags.... Fy fan vad jobbigt...

Cup på Tigervallen i Örslösa. Christer hade fixat ihop laget "Köttarna" (kottarna)... Var tvunget att vara minst två tjejer på planen samtidigt... Vi hade en i mål och på uteplatsen växlade jag och Ida... Jag spelade två minuter, Ida 10... Jag dog nästan... Ida såg nyduschad och fräsch ut... Orättvist... 


Här värmer "Köttarna" upp :)


Trogen supporter hejjar på mamma och pappa


Supersöta Emmie hejjade fram sin pappa till en kvartsfinalplats

Puh... Var på efterkontroll på mvc någon dag senare... Där sa Bm att man skulle vänta med för mycket fysisk aktivitet tills efter ungefär sex månader... Det tycker jag var bra sagt :)






Kommentarer
Postat av: Ida

Haha du är la för go du,jag var precis slut som människa efter det däringa på tvingade fotbollen,men nästa år Jessica då ska vi banne mej gå infört till max el hur?? å Vinna hela skiten då ska mammsen sopa banan me eliten =)))

2009-08-25 @ 11:26:35
Postat av: Jessie

Kunde inte sagt det bättre själv Ida... Tror till och med att vi kan låta killarna vila och klara matcherna själva... AKTA ER ELITEN... HÄR KOMMER ÖRSLÖSAMILFARNA

2009-08-26 @ 08:54:51
Postat av: Sofia

Till nästa år kanske jag oxå kan orka mig ut på banan...eller så kan jag vara linjeman eller nåt kanske?



...eller så är jag bara bänkvärmare. Det kan jag ju redan.

Med tanke på min breda röv så värmer jag ju plats för två... ;)



Örslösamilfarna låter annars som ett bra namn. Osis för mig att jag bor i Väla! Hihi.



Ps. "Värmer upp" känns som ett lite väl starkt påstående under det översta kortet. Det ser mer ut som ett gruppboende på picknick. Ingen ser ut att veta vart de är... Förvirrade hela bunten ;)

2009-08-27 @ 21:12:10
URL: http://myemmieaward.blogspot.com/
Postat av: Jessie

Linjeman... Det kan la nån av grabbarna va... Vi kan ta något annat namn så du inkluderas Sofia... LantisMILFARNA kanske... Eller fäbodMILFARNA :)

2009-08-28 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0