Ganska coolt faktiskt

Åkte hem till mamma igår för att hänga lite... Eller egentligen mest för att jag har städat lite hemma & vill inte att det ska va allt för rörigt innan dopet på söndag... Fast bäst kanske hade varit att skicka bort cK då... Träffade Lizzy & hennes kids för en liten fika innan jag fick smaka mor Ewas goda köttfärssås... Senare på eftermiddagen träffade jag Carre på Dinners för en köpp... Pratade lite om hennes körkort hon håller på att ta... Lastbilskort... Har jag iofs vetet länge att hon håller på med, men där ute på tradarhaket omringade av 24-metare var det helt plötsligt mer verkligt... Det är faktiskt mäkta coolt.


Blivande tradarchaffis

Själv har jag full kontroll när jag rattar min Corsa... Det ska ni inte tro annat.... Men när jag kör cK´s Saab, då backar jag i alla fall på chans :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahaaa, fan vad jag garvade när vi backade i Svenstorp i somras!

2009-08-25 @ 10:30:49
Postat av: Jessie

Carro, Carro... Jag skulle vilja se dig backa en buss på en trampad skogsstig :)

2009-08-26 @ 08:51:17
Postat av: Carre

Nu är det inte blivande längre!!!

2009-08-28 @ 19:58:35
Postat av: Jessie

Vaa!!! Stort grattis Carre :)

2009-08-28 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0