Hmmm

Hur häftiga var vi inte vid den här tiden Hellman?? Om datumet på korten stämmer så är det 25:e februari -01





Syns tyvärr inte på bilden... Men på den tiden tyckte Hellman det var tufft att ha ett litet survival kit bestående av en kondom i en plastficka på bröstet.... Själv kände jag mig tuffer i rött hår ;) En sak som var riktigt coolt var vad vi gjorde för fuffens i den där lyan innan vi åkte och gjorde statt i Mariestad, Plaza i skövde eller Harrys i Skara, vilket det nu var den gången, osäkert... :)

Kommentarer
Postat av: mamma

synd du inte hade en bild på din noki modell stenåldern...då hade jag iaf vetat att det varit mariestad. ;-)



http://www.youtube.com/watch?v=g3cIw3sLh3c

2009-08-19 @ 11:52:10
Postat av: Maloo

Wow...var det inte i den coola vevan ni flytta till Gbg också. Betyder det att jag också måste bli cool nu eller kan jag komma till plugget i mina MacPerssons från klädhuset M??



Coolast matchning till rött hår var i allfall läppar, modell Lisa Rinna. Det har jag sett på kort.



2009-08-19 @ 15:38:56
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Hellman

Shit vilka läcker-pinglor...:)

Hittade den tröjan häromdagen och kunde inte förmå mig att slänga den, för många roliga minnen med den tröjan på :)

Vad jag vill minnas ballade du ju ur och berättade för honom på kvällen.... Annars hade det ju varit så himla roligt att han väckt hela huset när han kom in lunkandes :)

2009-08-20 @ 19:16:09
Postat av: Jennie

När du var lila i håret tyckte ju min pappa att du såg ut som blomtoffsarna på hans majskolvar.

2009-08-20 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0