Nu är det slut på sötebrödsdagarna!!!!

"Om du gör som du alltid har gjort kommer du att få samma resultat som du alltid har fått"

Jag har ändrat på något...

Har varit lite slapp i min m.i.l.f-träning skulle man kunna säga. Får väl skylla på sommaren... och att jag vann en stooor geisha på Liseberg... Vem fan kan gå på den slanka då? Men nu vill jag inte va fettot i Örslösa längre... Har därför i veckan joinat inte mindre än TVÅ eminenta viktklubbar... För att få dubbelt resultat liksom... Har dels anslutit mig till en nätbaserad viktklubb, fläskfäktarna och dess dotterklubb viktväktarna... Nu kan jag inte misslyckas...

Ses på krogen om ett halvår :)


Kommentarer
Postat av: Maloo

F.F är man ju med i sen länge men för att riktigt toppa resultaten så kanske en fattig student som moi få sig till livs de senaste rönen ur V.V. Du vet...points och så. På min tid var det ju gröna, gula och röda prickar. Och det var -98 det. Inte i går om man säger så...Så det är bara arr ringa eller för den delen maila mig olika tips och råd.



Nä nu ska jag ta sista biten ur pizzan...

2009-08-14 @ 23:52:03
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

maloo..vi har ju alltid gått i bräschen du å ja...LCHF!!.,.vovovoa!

jessie..du kmr å klara det..igen!!

2009-08-15 @ 03:00:47
Postat av: Gooingen

heter det inte söte bröds dagarna...?? ;-)

2009-08-15 @ 03:01:54
Postat av: mamma

skoja bara gooingen!! ;-)

2009-08-15 @ 03:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0