Veckan & Helgen som varit

Liseberg i tisdags....
 

Käk på avenyn


Lite Elliot-kläder på rea hanns med också




Såhär roligt har vi det på liseberg :)


Vann den här fast jag inte ville :(

Ute på sjön med Lina & Majkii i torsdags...




Grillmästarn



På kvällen var jag och cK inne i stan för att spela tredje delspelet i vår golfserie...




Lyxade med varm pizza efter min vinst :) Hur fort jag än kör är pizza aldrig varm när jag kommer hem till Ö-lösa

Kräftkalas på fredagen...



Sjön med Andreas & Linda på Lördagen



Misicquiz på Gröna villan i Götene på kvällen


Elliot & cK


Linda


Andreas  (du fuskar väl inte!!!)

Fika och golf på Skogshyddan på söndagen


Christer, Vallentin, Ida & cK


cK & Ida


Mer än så var det inte... :)

Kommentarer
Postat av: storjägarn

skulle aldrig komma på tanken att fuska!!

2009-08-12 @ 07:11:07
Postat av: mamma

Så Captain Morgan å Jensens var bara fejk??..hmmmm?

2009-08-12 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0