Liten resumé

Har ju varit lite frånvarande ett tag... Började med att jag under fyra veckors tid mer eller mindre bodde i Göteborg. Har haft en tenta släpande efter mig i matematikstatistik... Det har jag inte längre... Smaskade in ett stort fett VG på kursen dessutom :). Därefter har jag inte haft tid, ork eller motivation att skriva... Dessutom tar cK med sig internet när han åker till jobbet varje kväll kl 21. Det är ju först då jag känner att jag hinner sätta mig... Fast jag insera att det faktiskt är ganska bra... Får lite mer gjort här hemma... Orkar väl egentligen inte dra en månad tillbaka här, så jag lägger ut lite pics istället, som får berätta lite om vad som hänt sen sist...

Vi har kommit ett steg närmare slutmålet i vår renovering :)

Hantverkarn är här en lördagkväll & river spaljé






Vi har firat far på hans dag

Elliot har lärt sig dyka

 

 





Tränat på att lära Elliot gå :)




Gymmat lite

Har varit i Karlstad & hälsat på fröken Präktig & hennes sockersöta Ellen-Karamellen





Lisen tillbringade mesta tiden i soffan :)


Tröttis-Karamellen


Jag & Elliot passar på att sticka till IKEA... Duktigaste killen var snäll hela tiden :)

Jag har fyllt år





Vi har varit på julskyltning i Lidköping



Blev en liten fika på Henrys



Inte så himla mycket nytt & spännande, men det är så det ser ut... & det passar mig perfekt :)





Kommentarer
Postat av: Lisbet

Nu är jag glad igen, välkommen tillbaka. Dröj inte så länge till nästa inlägg bara. Den kakan som var på bilden kan nog oxå gå bra, ska kolla med Jennie.

2009-12-02 @ 18:39:45
Postat av: mamma

Lisbet, DEN kakan går jag i god för! ;-)

2009-12-02 @ 18:53:30
Postat av: Maloo

Den pyamasen kände jag allt igen. Då när ni firade farsdag.Vad duktig han var på att dyka lill-killen. Det var annat det när Lina var med mig och Alfred. Hon var så noga med att bli ra på film att hon inte såg när hon nästan dränkte sin lille systerson. Men han klarade sig som tur var :)



Nu vill vi även se Baosis nya rum...med eller utan golv!!

2009-12-02 @ 18:56:37
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0