måste finnas spänning

cK: Har du sovit tryggt inatt??
Frågan ställdes till mig när han kom hem i morse vid halv sju
Jessie: Nä... Jag sover aldrig tryggt när inte du är hemma vet du... Typ... (Fattade inte riktigt vad jag skulle svara på den frågan)
cK: Jag förstår det...



Aj då... Inte bra... Men jag resonerar som så, att jag var hemma vi 23 på söndag kväll, sen kom han halv sju och där emellan har nog ingen gått i trappan.... Dessutom vet jag inte om han är killen som har alla hästar i stallet jämt heller... Denna bild talar för sig själv...


Kommentarer
Postat av: Helena Färg och Fantasi

hahahha

2009-02-10 @ 09:51:42
Postat av: mamma

Du är ju precis som tanten som bor under mig..

Hon är jättetacksam att hon har en sån, citat: trevlig å hjälpsam tös på våningen över, slut citat.

Vem bor våningen över er?

2009-02-10 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0