Ett helt kindergarten på besök

Fam Hellman/Lövgren var ju som bekant här på besök härom dagen... Den stilla lunken jag & far har antagit här ute på landet byttes omgående ut mot ett lätt kaos... Trots att alla Hellmans kids är fantastiskt söta och otroligt väluppfostrade, påminde de mig om att jag i alla fall aldrig skall bli dagmamma :)


Hellman, Hilma, Bluppen & Bella


Alvin, Bella, Wiggo

Både barn och vuxna tyckte cupcaksen var såå goda... Det enda som inte ver helt ok med fikat var saften som jag hade slitit med... Hemkokt rabarbersaft... Alvin gillade inte smaken :)


Hilma, Jocke, cK

Tusen tack familjen för ett trevligt besök och en liten smygtitt in i vår framtid :)

Kommentarer
Postat av: Hellman

Tack för att vi fick komma... med alla 3428972645 barn :).

Det blir la ännu mer livat sen när lillkillen kan springa med nästa sommar.

Fikan var super och även om Alvin var kinkig med saften talades det kvällen lång om de goda kakorna och den sötaste bäbisen!!!

Tycker absolut att ni ska köpa en sådan vagn, så kan vi dra runt på vägarna när vi köper en :)



Kramen!!!!!

2009-07-22 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0