Ja vill ha husvagn!!! NU!!!

Jag, cK och Bluppen drog in till stan i måndags kväll och träffade Anna och Rick för att äta lite gott på Krog & Kompani... Bluppen var så snäll och knoppade sig igenom hela middagen... Skönt för mammi och pappi att få käka en hel middag utan avbrott :) Jag & cK tog varsin burgare... Riktigt goda där.. Något att rekommendera. Hyggliga priser har de också.  När vi åkte hem stannade vi till på campingen i stan och gick omkring och var avundsjuka respektive hånade de olika ekipagen på platsen. cK har lovat att vi ska köpa en husvagn.
 


Jag & Bluppen vill ha en sån...




Bluppen blev hur glad som helst när pappi sa att han skulle köpa en sån till oss :)





Vill tacka Anna och Ricky för en trevlig middag i måndags och en fantastisk boff i lördags...


Kommentarer
Postat av: mamma

Nånting lärde jag er som mor då iaf.... ;-)



http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek

2009-07-22 @ 18:04:06
Postat av: Linda

Men han blir ju sötare för varje gång jag tittar in på din blogg,...lille Elliot alltså.

Visst värmer det i hjätat när ens lille kille ler så stort =)

Hoppas allt bra, en prommis en dag kanske?

2009-07-22 @ 19:09:10
URL: http://www.trasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Jessie

Linda: Ja.. jätteroligt är det.. & oftare & oftare händer det... :) Jättegärna en promenad... Ska nog ut o fara lite i veckan igen... men vi hörs om det...

2009-07-29 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0