Polen

Har som sagt varit i Polen på lite semster i några dagar... Har faktiskt varit just semester för mig & cK.. Farmor och farfar har tagit hand om Bluppen hela tiden.. Har bara fått låna honom när det har varit dags att dra hem till hotellet på kvällarna för att sova... ock knappt ens då... :)  Var lite lagom med en fyra dagar lång visit såhär första gången Elliot var på resande fot (bortsett natten i Smögen då ), visste ju inte om det skulle gå bra eller om det skulle va lite kinkigt, men Elliot höll som vanligt ställningarna & vi fattade att han ÄLSKAR Polen.. Eller i alla fall farmor & farfars KABE, som han sett mest av på resan...

Växlande väder gjorde att vi bara tillbringat ett par timmar på playan. Annars har semstern beståt av kortspel, mat, kortspel, minigolf, mat, kortspel, promenader, gofry och kortspel...


Jag & Bluppen på färjan


Elliot fick egen hyttnyckel


Första maten på favvostället




Käkar med Kenny & Charlotte


Bluppen tar igen sig på hotellet


Jag & Elliot på rastaurang i Sopot


Kortspel i husvagnen


Minigolf... cK vann & jag kom tvåa


En gofry


cK på playan


Mat på Donken i Karlskron på vägen hem... Alla mätta & nöjda för att klara den låånga resan hem till Ö-lösa

Tack för den här gången Polen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar ha haft det trevligt =), skönt att komma iväg på lite semester?

Vi ses ju imorgon.

2009-07-31 @ 20:49:08
URL: http://www.trasdockansdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0