Räkor igen

Blev en frossa i måndags igen... Tycker ju det är ruskigt gott med räkor... Skulle dock föredra färska & inte halvfrusna lite vattniga.. Men de är helt ok i alla fall... Di andre tösera stannade kvar en stund på måndagsklubben... Jag vill också... Fast inte måndagsklubben & absolut inte nykter... Vill nog mest egentligen bara bli lite full... Känna känslan... Får väl dock nöja mig ett tag till med att gå och räkfrossa på måndagar och titta på när vakterna sätter upp kravallstaketen och när alla partyglada festprissar anländer till stadens hotell för en blöt kväll.. För vad är väl en bal på hotellet... Fylla, ungdomar,  dyrt inträde, trängsel, dyra drinkar med för mycket is, spyor, kö till toa, kaxiga brudar som sminkar sig framför taolettspeglarna,  bakfylla... Äh.. Tror egentligen jag trivs rätt bra med barnskrik, småspyor, bajsblöjor och stooora leendet över hela ansiktet som har börjat komma... :)

Bjuder i alla fall på lite pics från kvällen. Tyvärr nån konstig inställning på kameran.


Me


Sofia och Lina


Anneli, Sandra & Sofia


Utan konstig inställning


Kommentarer
Postat av: Linda

MMM...gott med räkor, vill också ha ju.

Jag länkar till din blogg, från min blogg om det går bra. Säg till annars så tar jag bort.

Hoppas allt är bra!

2009-07-09 @ 13:56:07
URL: http://www.trasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Jessie

Inga problem Linda.. Jag kan länka till dig också om du vill...

2009-07-09 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0