Sjön, festfix, grill & biceps

Hann med mycket under fredagsdygnet. Först gjorde vi en repris av gårdagen och var ute på sjön. Connys syrra och Sofia var även med idag. Vid tresnåret fick vi dock packa ihop oss då jag skulle vara på vallen vid halv fem för att förbereda inför sommarfesten imorron. Mycket var redan gjort när jag kom fram, men jag var nog ändå där ett par timmar. Rattade sen Corsan mot staden igen och mellanlandade på Willys för lite snacks till imorron och Örslösa för en varm tröja och for sen vidare till Andreas & Linda för lite grill.... När jag kom fram höll grabbarna som bäst på att basta, vilket vi girls också gjorde, fast utan bastu... Så varm & go kväll... Efter att bara käkat pastasallad på sjön under dagen satt det utomordentligt förnämligt med krubb kan jag säga... Lax, potatissallad och vanlig grönsallad från det egna landet... Ska jag också så nästa år..


Christer, Andreas, Conny & Elliot


Värdinnan

När regnet hängde i luften tog vi och flyttade in på altan

Där blev det dock tight med plats, då Storjägarns biceps var så vidunderliga att de tog upp det mesta av altanutrymmet...



Så "Don´t mess with me", för då hämtar jag storjägarn :)

Tusen tack Andreas & Linda för en trevlig kväll... På återseende...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha.. mycket kul, mycket kul! Ja det var allt bra trångt på verandan.. hihi.

2009-07-06 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0