Det är cK som är pappan...

... Eller han har i alla fall tagit på sig ansvaret för Bluppen :)  I torsdags var vi nämligen på socialkontoret och skrev under faderskap och delad vårdnad... Nu ska vi alltså vårda den lille grabben lika mycket... Det har han skrivit under på... Tror dock jag kommer få påminna ibland :) Var hemma hos mamma i Götene innan vi skulle åka, så jag & cK bestämde att vi skulle träffas i stan.. Jag visste att det skulle va lite mitt i Bluppens mattid vi skulle va på socialen, men då vi skulle åka bil en stund innan hoppades jag på att han skulle somna i bilen och sova sig igenom mötet och vakna upp hemma & få käk... Så blev det inte... Han vaknade i den stund jag stängde av bilen, började skrika i den stund vi klev in på socialkontoret och skrek sig igenom mötet... Som tur var gick det ganska snabbt :) Fick sätta oss på första bästa bageri/fik och fika samt mata Bluppen... Åkte därefter till Öb och köpte en vaxduk... Najs att ha köpt ett illa dyrt altanbord man tycker är fint som man sen får dölja med en stor fet vaxduk för att det inte ska bli en massa fläckar på det... 

På kvällen kom våra nästan-grannar hit en sväng på lite fika... Jäkligt skön kväll i det asagoa vädret och trevligt sällskap... I löv Svensk sommar när den är som bäst...


Wallentin & Ida


Elliot blev skitskraj när tre månade äldre Wallentin hoppade i hans vagn... Wallentin verkar mest undra vad det är med den där lille skiten :)


Christer & Elliot


Bluppen

Kommentarer
Postat av: mamma

Malin med fam. å framförallt Lise får se honom le för första gången. Socialtanterna får höra honom gråta för första gången...

Jag blir avis..

Det är ju ändå jag som är hans morre! ;-)

2009-06-30 @ 23:26:22
Postat av: Ida

Tackar för 2 mycket trevliga kvällar när nästan grannarna kommer å äter er ur huset,kan inte annat göra med det goa brödet å rabarbersaften du är en hejjare till kock du Jessie =)) Hoppas inte Bluppen fått men för livet nu när Barret var å hoppa i hans vagn =))) Vi får ta en repris på fasanbacken snarast!! Kram!!

2009-07-01 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0