Slapparsöndag

Idag var första dagen sen Elliot kom då jag kände ett litet uns av känslan "att vara klar". Det betyder inte att det inte finns fler lådor att kolla igenom och packa upp, eller fler gardiner som ska hängas upp (efter att cK bytt gardinstänger). Det var i alla fall så pass att jag inte kände att det fanns en massa "Detta MÅSTE jag bara göra innan jag ens kan pissa". Hade faktiskt städat ordentligt sen vi flyttade in... Lite lätt innan midsommar och mer ordentligt under söndag förmiddag.

Så fort Jessie då har en stund över så gör hon det hon gillar allra mest att göra... Idag resulterade det i "Lenas rabarberkaka"



Jag och cK testade även på att göra femkampen vi hade på midsommarafton... Min duktiga, duktiga cK klådde alla med hästlängder... Med en gren mindre då vi kunde alla frågor om oss själva...



Därefter tog jag tag i megajobbet att rensa i landet... Höll på i 45 minuter och fick väl ca en kvadrat rensat... Fy fan!! Sommarjobb någon??


Det var inte cK som rensade.. Han bara visade hur jagskulle bete mig...

Sist men inte minst avslutades slappardagen hos cK´s mormor där det bjöds på en dignande midsommarbuffé...

Och här bjuder jag på en bild på Elliot :)


Lille Ruskprick har fått salva så han snart ska bli fin i ansiktet igen... ;)

Kommentarer
Postat av: Hellman

Så bra, nästa gång jag kikar förbi är säkert var pinal på sin rätta plats...

2009-06-23 @ 19:41:57
Postat av: Maloo

Han är sååå fin ändå, och det där lilla träggårslannet rensar du la på en kvart. Jag hade ju hjälpt dej. Kom hem till mej så ska du få se på ogräs...men det är sakta men säkert på väg bort det me...Alfred vill ju tjäna pengar ;)

2009-06-23 @ 19:43:28
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh va han växer lille killen! Vi får se till att ses snart va länge sen nu vet inte vart tiden tar vägen,En promenix el liknande får vi ta å boka in!! Kramar!!

2009-06-23 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0