Provsmak på babylivet & cK´s matdag

Igår fick vi äran att hälsa på den femton dagar unge Wallentin. Jättesöt liten bebbe. Helt perfekt litet ansikte och världens smalaste fingrar :) cK övade på att hålla den lille och jag tyckte han gjorde det med stor framgång. Nu känner jag mig inte alls osäker på att lämna över vår lille i hans vård... Kolla handlaget...



Bara måste visa de söta kläderna jag hittade till honom... Så till er som känner sig träffade i förra inlägget... I stil med detta vill vi ha. Fanns för små rara tjejer också :)



Vet att det inte är så himla långt kvar för oss heller, men jag vill ha ut bebisen nuuuuu!!!!!

cK ville aldrig åka från Fasanbacken, för han hade inte kommit på vad han skulle laga för god middag på sin matdag. Till slut fanns dock ingen återvändo och på väg in till stan kom han på att han skulle bjuda på bräckt kassler, ris och champinjonsås. Tror nog han överträffade sig själv igen...

Kasslern skivas


cK gillade inte när det skvätte så


Champinjoner till såsen


Såsen


Det färdiga resultatet

catering... Någon... ??

Kommentarer
Postat av: Maloo

SSSSmarrigt värre. Vi väntar på inbjudan. Fast det kanske är våran tur när jag tänker efter. Men då tar vi catering från er.

2009-03-06 @ 23:10:02
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Ida

Han är ju ur grymm på mat CK =)) Tack för dom jätte fina kläderna dom invigde vi på fredagen när vi åkte till stora staden,Wallentin invigde dom oxå på sitt egna lilla vis genom att spy ner rubbet,men han var väldigt söt i dom så länge dom fick vara på =)) Snart har ni eran bebbe hos er det går fort som attan fast det inte känns så många gånger!! Kramar!!

2009-03-07 @ 10:58:50
Postat av: Anna

vilken liten sötnos. Tänk snart har ni också en sån:) Men varför är ck bara med på bilderna? Vi vill se jesse! kram

2009-03-07 @ 11:14:13
Postat av: Anonym

Nu e det dax att lägga ut bilder på din mage jesse...

2009-03-07 @ 18:24:09
Postat av: Hellman

Håller helt med föregående,det är på tiden nu! Snart är han ju här och magen en minne blott, eller hur det nu blir :). Ck är visserligen söt med sitt matlagande å allt, men det är din mage vi vill åt...

2009-03-08 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0