Glad

Kom ett blomsterbud till Lindåsen härom dagen... Till mig :) Fattade inget , då jag mig veterligen inte har några hemliga beundrare. Kvasten var från Lisen, Emma och Karin... Jag är nämligen inte bara mamma, lärare, v.v-medlem och ordförnade i f.f , jag är huvudansvarig för ett spelbolag som heter kort och gott "Spelbolaget". Ovan nämnda girls och jag har under några år haft några stående lottorader som jag förnyar var tionde vecka och dessutom tippar jag lite extra spel när jag känner att några mille extra skulle sitta fint... Blomsterkvasten var ett tack för engagemanget...

Jag vill tacka er, Lisen, Emma och Karin för fina, blommor, en fin tanke och goda praliner (har dock som sann ff´are bara smakat en ännu) 


Kommentarer
Postat av: Lisen

Det är du sennerligen värd efter allt jobb och slit du haft men snart kommer ju storvinsten så då kommer det mer äm blommor och choklad på posten....

2009-09-07 @ 14:57:50
Postat av: Lisen

Kan tydligen inte stava heller men du fattar ändå....

2009-09-07 @ 14:58:54
Postat av: Bjen

Bjesse, jag vill ha ditt kakel!!

2009-09-09 @ 21:15:36
Postat av: Jessie

Bjen: Du kan stjäla det antingen här eller hos Malin eller Lole... Lite komiskt att det var samma här som de två har... Tror nog du skulle kunna skrapa bort några plattor hos Lole utan att han märker :)

2009-09-10 @ 09:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0