Helgen i kort(het)

Har haft en ganska soft helg med inga direkt "måsten" på agendan...

Fredagen började med att jag & Bluppen blev bjudna på förmiddagsfika hos Linda & Tor... Blev såklart mycket mamatalk, då det är typ det som upptar hela ens vardag numera... Då passar det fint att babbla av sig med ett par morsor som inte tröttnar & som är i samma läge :)


Linda bjöd på god cheesecake


2/3 av örslösa Gangtsa satt på golvet och lekte


Den tredje kan inte sitta än utan mammis hjälp & kan därför inta va med & leka riktigt än... Men han kommer starkt :)

Tusen tack Linda, Tor, Ida & Wallentin för en trevlig förmiddag & ett extra tack till Linda för gott fika...

Åkte till Götene på kvällen för att kolla avtäckningen av det minnesmärke som skall hedra minnet av Götenes fotbollslegend Arne "Månstrålen" Selmosson. Var jätteintressant att höra diverse celebriteter såsom Lars-Åke Lagrell och Thomas Nordahl berätta om fotbollsspelaren och människan "Månstrålen".






Äh... vad dumt det blev... Råkade publicera utan att det är klart....Fattar inte hur man tar bort... Kommer mera....

Hmm... Lovade visst att göra klart detta inlägg... Kom dock lite sorg och bedrövelse emellan och jag har varit lite ur gängorna... Nu har jag såklart inte den blekaste aning om vad som hände mer förra helgen... & vad spelar det egentligen för roll :)

Avslutar detta inlägg med en liten bild på mig och Månstrålens sonson, som jag har haft äran att råka vi något tillfälle :)


(Olstorp, Midsommardagen 2003)

Kommentarer
Postat av: Maloo

Det är bara att fortsätta på samma inlägg och publicera en gång till. du behöver inte ta bort nåt.

2009-09-27 @ 22:53:05
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad trevligt ni verkar ha haft. Som vi sa, så kanske vi ska försöka få in en fikadag i veckan och bara tjöta massa som bara morsor kan ;-)

Fått nån tidning än då?

Kram!

2009-09-28 @ 07:56:58
URL: http://www.tyrasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Sofia Thor

Minnesmärke made by Thorbergs stenhuggeri

(måste ju få skryta lite)

Tycker att de borde göra såna grindstolpar och ge mig i julklapp för jag är väl också en minnesvärd spelare i Götene kommun eller????

2009-09-28 @ 14:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0