Onsdagsmys-Jag, Bluppen, fotboll och en v.v-pizza

Igår när mammi kommit hem från sitt v.v-möte och pappi åkt och bowlat fixade jag & Bluppen ett rejält onsdagsmys för oss själva... Jag slog på stort och skulle käka pizza, vilket inte hänt på fem veckor nu... En fin Hawaii från v.v´s sortiment... Liten som en munsbit, men ändå en pizza... Endast 5,5 points... Medan jag värmde pizzan i micron och fixade en pizzasallad (och lite sås på turkisk youghurt-Ja, jag hade points över till det idag) ramlade jag en kort stund över till mitt gamla vanliga liv och tryckte snabbt två riskakor på stående fot (1,5p)... Illa!! Fotbollen såg jag bara med ett halvt öga (Bluppen pratar numera nästan oavbrutet ibland) men pizzan åt jag med full kärlek...




Bluppen, strax innan han ska få avnjuta sitt onsdagsmys (tillika torsdagsmys och fredagsmys och lördagsmys... :) )

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar efter mitt morron/kvällsmys med bluppen...tror jag flyttar hem till er permanent!

2009-09-10 @ 18:40:13
Postat av: Hellman

Åh, jag längtar oxå efter honom och dig med för den delen.

2009-09-10 @ 19:21:00
Postat av: Anna G

Bluppen, fin lite lirare

2009-09-12 @ 15:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0