Det gick bra

Var ju hos sjukgymnasten i fredags för att kolla upp vad det kan vara som gör så där satans ont. Fick ju inget vidare intryck i telefon, men måste säga att det var desto bättre när jag kom dit. Det var samma dam jag fick komma till som jag pratat med. Hade kunnat vara en helt anna eftersom jag fick en återbudstid. Va som sagt inte så illa där och jag behövde varken ställa egen diagnos eller skriva ut medicin. Fick istället ett fin bälte som kunde vara bra att ha för de uppluckrade fogarna, som hon troddde det kunde vara.. So far hjälper de föga, men vi kör på ett tag till ändå. Bara en veckas jobb kvar, sen kan man ligga på sofflocket och äta praliner. Dessutom sa cK´s mamma till honom idag att han inte får låta mig städa och sånt, utan han måste fixa med det där... Tycker jag lät bra. Bra mamma... :) 

Kommentarer
Postat av: Maloo

Oj då...när jag tänker efter är jag nog liiite med barn jag med...men bara när snabeldraken ska fram. Då ska jag också ligga på sofflocket och äta praliner. Eller som jag gjorde igår när jag läste på prov.Låg i sängen och åt upp alla resterande Strykande. För dom var det åtgång på.

2008-12-15 @ 09:05:46
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

..å vad bidrog din mor med då??



maloo: är det inte när snabeldraken kmr fram som man kan BLI med barn??...lr har jag missuppfattat ett ord nu igen..? ;-)



maloo & jessie: hur kan man äta upp resterande nånting som inte ens kokades på karamellkoket...lr falas ni med lögn för er egen mor?

2008-12-15 @ 18:02:58
Postat av: Jessie

Ewa... Maloo hade gjort dem innan... Men var det nu så att vi hade bakat dem i lördags skall du väl bara va glad att vi sparade dig de kilona...

2008-12-15 @ 21:15:23
Postat av: Maloo

Nejdå mor, du har fattat heeelt rätt...

2008-12-15 @ 22:58:07
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0