Slapp idag igen... :)

Idag har jag fortsatt min kulturella bana... Dock ej på frivillig basis, men det var kanonbra idag med. Var med jobbet på en teater/musikal, där delar av Göteborgs symfoniker var med och spelade och en monolog framfördes med budskap om fördomar mot tjejer. Fortsätter jag i den här takten hoppas jag inom kort bli inbjuden att sitta på kuben i detta eminenta kulturprogram...




Jag hade en riktig röta idag med. Slapp nämligen träna eftersom cK´s pappa fyllde år och smörgåstårta östes in i stoooora lass istället.... Inte bra, men what the fuck... Ska ju ändå den vägen vandra... :) Hann turligt nog med en liten nap innan vi skulle va där. Min nya fas verkar ju kräva minst en liten nap per dag... Inte mig emot...

                                                                                       





                                                       

Kommentarer
Postat av: Maloo

Står det inte som miniatyrer eller stora bilder. det kan va lite olika beroende på vilken mall du har kanske.

2008-11-11 @ 21:38:46
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

det var FASligt va du ska dra ut på det då....

snart kanske jag gör en cK! ,-)

2008-11-11 @ 21:55:55
Postat av: Maloo

Kulturkuben kan ju pigga upp vilken skoltrött,recencionsosugen person som helst.

2008-11-13 @ 08:55:27
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

Postat av: Jessie

Jag kollar inte varje dag, men då & då i alla fall... Jag börjar också bli lite trött på orden... "Skulle ladda hem en film..."



2008-09-25 @ 15:47:18



För å inte tala om hur trött man kan bli av å mötas av orden.. "SLAPP IDAG IGEN.."

Kan det kanske vara dina fingrar du är slappast i? ;-)

2008-11-13 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0