Utgång nykter= aldrig mer

Igår var Arvingarna på Olins i Skara... Bordet var bokat till kl 20.30 (efter att Hellman hade ändrat det som hon ville) och det var lite förfest med singstar hos Maloo.

Hann faktiskt ta mig en liten nap på 45 minuter innan det var dags att fara iväg till Istrum. De andra tösera hade redan varit där ett tag och värmt upp lite. Jag värmde upp så gott jag kunde också med lite popcorn och chippa, men fick hoppa över godbitarna som Cambozola och Lennart.

Något sena är vi inne på Olins och avnjuter en god tvårätters bestående av toast skagen och lax m vitvinssås eller fläskfilé med rödvinssås... R, vad tror du jag tog?? Gott var det i alla fall, men hade jag fått välja skulle det varit lite mindre "klägg" i skagenröran och mer sås till lilla laxen.

Strax efetr 22-snåret startade Arvingarna  och då hade jag redan längtat till bingen i ungefär en timma... Brukar redan va i dimman kl 21 på fredagar...

Körde hem Hellman strax efter 01.00 och hämtade därefter upp Karin S och Lisa i skara och körde hem dem (fattar väl att det är så det kommer se ut ett bra tag framöver... Baksidan av grossessen... :) )

Det var en helt ok kväll... Men ärligt talat tror jag ALDRIG mer jag kommer gå ut nykter... Det är helt enkelt inte lika kul... So long krogen.. Ses om ett år eller så...

Lite bilder från kvällen...

Alma, Lizzy och Karin Säll


Duell Maloo-Hellman. Maloos textrad ser knepigare ut än Hellmans :)


Jag & Hellman


Maloo var den första att få napp


Lasseman


Grabbarna i bandet & Maloo igen med sin date


Kommentarer
Postat av: soffan

hihihi..va gör rickard Wolf på olins i skara??

2008-11-30 @ 20:20:13
Postat av: Hellman

Tack för de snygga korten :)

2008-12-01 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0