En ny erfarenhet rikare...

Igår var jag & cK på julfest på varsitt håll... Skitkul att träffa jobbarkompisarna igen... Så trevligt att jag till och med lät hålla en liten konsert för en liten skara goa Fredriksdalare... Jag är så himla bra på sånt :)

Framåt halv tvåsnåret strålade jag & cK samman för att få skjuts hem av X... Ni som läste Nlt igår vet att vi bor på en väg man numera inte saltar, utan bara grusar... Fast kvällen till ära var den inte ens det, utan bara isad... Utan att vi visste ordet av slank vi från ena sidan av vägen till den andra ett par ggr innan vi landade mjukt & fint i diket... Tillbringade väl kanske någon knapp timma i kylan innan hjälp hade kommit och bilen var bärgad så vi kunde åka hem igen... Alla var hela & snygga & bilen är det nog heller ingen större fara med... Men det bästa av allt... Burgaren som jag höll på att smocka i mig (efter all julmat & chips på festen då), for ur handen på mig och hamnade på min scarf på golvet... Så nu har jag X att tacka för några grams utebliven viktökning :)... Inget ont som inte för något gott med sig :)

Kommentarer
Postat av: Anna G

Men va tur att det gick som det gick! :S såg du ditt liv passera i revy?? Det gjorde jag när jag o Tulle landande med buss 106 i diket.

2009-12-13 @ 21:52:59
Postat av: mamma

..å det gjorde JAG, den gången du "bara skulle kolla på fåren"! ;-)

2009-12-14 @ 13:31:35
Postat av: Jessie

Hahaha... Insåg väl kanske att jag inte skulle dö direkt... & det gjorde ju som tur var inte Tulle & Nanna heller... & inte vi den gången fåren var så söta heller :)

2009-12-15 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0