Ullared

I fredags drog jag, mamma och Maloo ut på en liten trip... Målet med resan var Ullared och Gekås... Har ju sett på tv och har hört om hur mkt folk det ska va, så jag åkte verkligen med inställningen att det får ta den tid det tar... Ingen stress... Inställningen var kvar hela kvarten jag var nere på elektronikavdelningen... Sen gick det inte längre... Det går ju inte tänka så när man inte kommer fram någonstans, eller när man får ta stooora omvägar för att komma till den hylla man vill åt... Eller när tanter ber en backa för att tanten ska fram, fast jag redan hade stått still där en stund & snällt väntat på att två damer skulle bli klara & flytta sig... Eller när det är så stort och inget system, så man inte har en aning om var man gått eller vad man missat. Även svårt att va cool & ta det lugnt när man e så törstig att strupen är sandpapper, men alla fiken är fulla... Man kan skönja dem lång bort, men det går inte komma nära för alla parkerade kundvagnar... Fick än mer stress i mig när jag frågade två killar som jobbade där om det var extremt mkt folk i butiken denna dag, men de svarar att det var halvlite och att det om ett par timmar borde va mkt mer än det var just då....

Handlade i alla fall det man ska handla... Wc-fresch och fönsterputs... Köpte dessutom en leksak till Elliot. Han har tidigare bara haft gratisgrejer eller sånt han har fått från andra... Vaniljstängerna var billiga, så det blev ett par stycken... Nja... Vet inte om jag var sådär jätteimpad av vare sig stället eller priserna & vi lovade varann i bilen hem att ALDRIG mer komma på tanken att åka dit....
Det knepiga är att jag idag, två dagar senare pratade med Maloo om en ny resa.... När det inte är så mkt folk... Scary tycker jag...

Lyckades fånga Ullareds-Rose-Marie på bild


Fast när jag kollade ner i vagnen insåg jag att det inte var hon

På väg hem stannade vi på ett plejs där det inte var så mkt folk denna kväll och som har pilar i golvet som markerar var man ska gå för att inte missa ngt




Kommentarer
Postat av: Bjen

Nu tycker jag du ska tänka dej för noga å inte tala illa om den del av paradiset Gud lät oss människor få!

Åk tis eller tors, och var där 07.30, så har du glada gatan hela vägen! Har du fler frågor eller funderingar, kontakta mej gärna alla dagar 09.00-16.00 på mitt nummer GEKÅS112, så får du svar på allt du undrar!!

2009-12-09 @ 22:31:07
Postat av: Jessie

Tack Bjen... Vad dum jag är som inte dänkte på det innan... :)

2009-12-12 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0