Bokrea

Va lite crazy igår och stack iväg på bokrea... På arbetstid... En snabbis bara såklart. Tänkte att jag kanske skulle va lite mer ensam om jag var där på morron.. Det var jag inte. Fick i alla fall tag i några, förhoppningsvis bra, böcker.


Det blev en faktabok för barn "Stora varförboken".  Vet inte till vem är bara. Kanske finns något befintligt, vetgirigt barn som vill ha den.  Annars får den ligga och vänta sju, åtta år på nå´t annat... En bok om berlinmurens byggande och raserande blev det också... Vet inte under vilken kategori den går, men det verkar va en faktabok i skönlitterär anda... Me like... Sist, men inte minst, ytterligare en kokbok... Måste ju ha en "vanlig" kokbok, som inte är på ett speciellt tema... Bonniers kokbok och Nya Annas mat verkar inte va kompletta :) Upptäckte dock att det var lite fullt i skåpet där boken skulle in...



Men det var ju bra... För då blev det rensat...



Perfekt... Nu får det plats ett par till :)


Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag känner ett vetgirigt barn. Han är i lagom ålder. Och om han är riktigt rädd om boken kan ju först en liten tjej ärva den om3 år och sen om 7 år (om den inte är omodern då) kan ju en liten kusin få tillbaks den.

2009-02-26 @ 09:42:48
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Helena

MÅNDAG 2/3-2009 KLOCKAN 08:00 ÖPPNAR VI PÅ FÄRG & FANTASI VÅR STORA UTFÖRSÄLJNING EFTER BRANDEN. 80% PÅ ALLT!!!!

VÄLKOMNA ALLIHOPA!!!

2009-02-27 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0