Fullt hus

I söndags var Istrumsfamiljen och badade i Svalnäs. Jag, cK och Elliot mötte upp och var med dem där ett par timmar... Riktigt gött, men ett halvbra badställe med barnvagn.. Senare på eftermiddagen kunde inget passa bättre än en liten grillmiddag på vår altan, där även Lisa, Martin, Stina och Karl-Magnus anslöt. Grillade supergoda biffar och korv. Till det hade vi en fransk potätesallad, ananassalsa, ett par såser & lite annat bös... Till efterrätt käkade vi marängsviss som Alma först inte ville ha då hon inte var riktigt sugen på något varmt... Öööö??? När hon fattat att det inte var så åt hon med god aptit... Hon ville dock inte ha choklad vilket var svårt att peta bort då det var chokladsås överallt... När hon senare bad att få chokladsåsen skickad till sig påpekade jag att hon ju nyss inte ville ha choklad... Men det var visst bara på marängen den inte fick va... ÖÖÖööö??? Elliot... Lär EJ av dina kusiner :)

Alma & Stina väntar på maten....


Steffo, Elliot & Martin


Stina, Maloo, Steffo, Martin, Lisa


Maloo & cK



Kommentarer
Postat av: Maloo

Oj, där ser jag att det var tre biffar och ekorv kvar. Det hade vart betydligt bättre för min figur om vi fryst bilden där och då...



Steffo han passar bra med barn ser jag också. Tur man kan låna din nu när jag har bakat färdigt i min ugn :)

2009-07-02 @ 10:43:37
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: camilla ander

Var det varm eller kallt i vattnet i Lidköpings riviera. Mvh CAmilla.

2009-07-02 @ 22:50:48
Postat av: Jessie

Jag var aldrig i vattnet... Men har badat i Vänern på två andra ställen... Då var det sketagött...

2009-07-02 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0