En go tisdag

Igår kom mormor Ewa och lämande tillbaka Corsan som hon lånat över midsommar... Jag och Bluppen åkte med henne tillbaka till Götene för att sova där över natten. På väg hem stannade vi i Filsbäck och hälsade på Istrumsborna som var där och badade... Jag och mamma hade köpt med varsin av Icas egna sallader till lunch... Men de var skit... Skulle knappt kalla dem förrättssallad.. 



Tur att Maloo har varit morsa lite längre än jag och har rutin på att ta med STORA kylboxen till stranden... Var tvungen att smaka lite ur hennes korg också :)



Åkte hem till mamma och tog en powernap medan mamma & Elliot var ute och gick, sen bar det av till Vallen för att planera sommarfesten med festkommittén... Vad dum man é ibland... Sa "det kan jag fixa" lite väl mycket såg jag på min lapp när jag kom hem... Bland annat tog jag åt mig att slå in priserna till lotterna i cellofan... 24 priser... Hmmm...

När jag kom hem till mamma igen var det dags att käka lite mat igen... Hade ju typ varit hungrig sen lunchen. Tror minsann det var det godaste jag ätit på länge. Ewas balkong servarade ikväll:


Sesamfröpanerad stekt lax med pestopasta, skärgårdssallad, oliver, soltorkade tomater, jordgubbar, stekt halloumiost och basilikablad... Är så sugen tills jag ska få äta det nästa gång... 

Bluppen var såklart också med på balkongen och fick samma mat som vi... Med viss fördröjning... :)






 

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bluppen?? hahah ja, söt e han då... lik sin mor

2009-06-25 @ 10:34:47
Postat av: morre

bluppen är inte bara söt, han har simultan åxå.

Han kan minsann äta å baja samtidigt han!

..lik sin mor, som anonym skrev! ;-)

2009-06-25 @ 15:01:18
Postat av: Jessie

Vem är "Anonym"??

2009-06-25 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0