cK´s matdag

Klart att det händer att jag blir jävligt förbannad ibland på kidsen på jobbet, men faktiskt inte så ofta längre. Tror att det handlar om en kombination av att man har träffat eleverna under lång tid nu och byggt upp en relation och att jag helt enkelt lärt mig att va cool.... Under sista lektionen på fredagen kan jag dock säga att jag lite önskade att man fick plocka fram pekpinnen och bett ligisterna lägga upp fingrarna på katedern...

Kom hem och var fortfarande uppretad, vilket heller inte är vanligt numera... Brukar lämna jobbet kvar där och inte fundera så mycket förrän jag är tillbaka där, men inte igår alltså...  Fick i alla fall glädjas över att det var cK´s matdag (han fixade ju inget igår när jag var på flärdkväll) och jag skulle slippa slava vid spisen. Han verkar ha drabbats av total idétorka, eller så är han bara lat  (han försöker få det att låta som om han bara vill ha lite lyx när det är fredag), för det blev i alla fall restaurang denna veckan också... Åkte fram till Café o bar och intog hamburgare respektive club sandwich.




Jag har demolerat min mat lite, men cK´s hamburgare ser jättegod ut fortfarande

Hoppas att latmasken bor kvar i honom ett tag till. det börjar bli en god vana att gå på restaurang varje fredag. Fast hans egen mat är också den bästa som finns :)

När vi kom hem stoppade han om mig så gott i soffan med filt och kompisar, så alldes snart hade jag dessutom hade jag helt glömt bort att eftermiddagen varit en av de värsta på länge



Tack för mat och omvårdnad världens bästa cK ;)

Kommentarer
Postat av: Maloo

Steffo har också haft matdag i dag. Pizza från Barcelona. Gött, men nu får det allt vara nog på fetmaten. Urk (åt som vanligt för mycket)

2009-03-21 @ 22:25:42
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0