cK´s matdag

Torsdagar betyder ju än så länge cK´s matdag... Jag säger än så länge, för det har han gjort klart för mig att när jag bara går hemma sen kommer han minsann inte laga maten en dag i veckan... Hmmm... Jag tror inte riktigt att han har insett vem det är han lever med än...

Förra veckan fick jag hemmagjord pizza på hönökaka. Det var mumma det... Men i torsdags slog han på stort igen och fixade mat från grunden. Hemmagjort potatismos.. Det är inte kattskit det...


Här rivs det muskotnöt i moset


Vispar moset riktigt fluffigt


Bullens pilsnerkorv till cK och småköttbullar till mig


Det färdiga resultatet... Om Swegon klappar igen vet jag att han inte kommer ha problem med att få anställning på vilken finkrog som helst... Världens bästa cK ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Gillar verkligen den där riva-muskotnöt-bestämda-minen på cK.



2009-03-01 @ 11:45:03
Postat av: soffan

han är världens bästa!!!

2009-03-01 @ 11:47:37
Postat av: Maloo

Vilken karl du fått tag i. Steffo kanske kan få gå kurs hon honom? Så kan ju Steffo lära Ck att göra partyhattar.

2009-03-01 @ 19:36:12
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0